torstai 23. lokakuuta 2014

Discovering Fitzroy (turquoise)

Moikka!

Mulla on hirveesti kerrottavaa ja hirveen vähän aikaa (nukahdan). 

Hymyilyttää, koska vein mun rakkaan rannekellon lasin vihdoin korvattavaksi. Naurattaa, koska mulla on ihan älyttömän alaston olo ilman sitä ja kellon sijasta mun ranteessa voi nyt ihailla kellon jättämiä ruskeusrajoja.

Hymyilyttää lisää, koska vietin tänään maailman ihanimman päivän kaupungissa, enkä oo koskaan elämässäni nähnyt niin paljon vintage-putiikkeja ja kasvisruokaa. Naurattaa, koska koulusta lintsaus oli mun hostisän idea.

Muutin uuteen hostperheeseen vähän yli viikko sitten, koska asiat eivät vaan sujuneet edellisen kanssa, ja voi vitsit oon onnellinen. Oon nyt jo tullut ihan älyttömän läheiseksi dadin kanssa, ja mut on heti otettu perheenjäseneksi - jo ekalla illallisella mua pyydettiin kattamaan pöytää. Säännöt on tehty selviksi, ollaan suunniteltu vaikka mitä tulevaisuudelle ja tykkään mun uudesta kodista ihan hirveesti. Äh, lupaan selittää myöhemmin tarkemmin, mutta nyt on pakko nukkua! Tässä muutama kuva tältä päivältä, paaaljon lisää tulossa!

P.S. Huomenna 100 päivää Suomesta poissa, hui.

More pictures coming soon xxx

IMG_8015dIMG_8057kkIMG_8028kIMG_8080k

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti